Počet záznamov: 1
Neuromarketing
Názov Neuromarketing : exploring the brain of the consumer Autorské údaje Leon Zurawicki Autor Zurawicki Leon Vydavateľské údaje Heidelberg : Springer , 2010. - 273 s. ISBN 978-3-540-77828-8 DOI 10.1007/978-3-540-77829-5 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * pamäť optická * emócie * správanie spotrebiteľa * motivácia * spotrebitelia * osobnosť * rozhodovanie * kontrola * výskum Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 890491, 921419
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 890491 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne 921419 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1