Počet záznamov: 1
Introduction to neuromarketing & consumer neuroscience
Názov Introduction to neuromarketing & consumer neuroscience Autorské údaje Thomas Zoëga Ramsøy Autor Ramsøy Thomas Zoëga Vydavateľské údaje Rørvig : Neurons Inc , 2015. - viii, 191 s. ISBN 978-87-997602-0-6 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Dánsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * neuroveda * zákazníci * vedomie * emócie * psychológia predaja * psychológia reklamy Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 890525, 921307
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 890525 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne 921307 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1