Počet záznamov: 1
Current problems of the corporate sector aimed at evaluation indicators marketing
Názov Current problems of the corporate sector aimed at evaluation indicators marketing Súbežný názov Aktuálne problémy podnikovej sféry zamerané na hodnotiace ukazovatele marketingu Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. S. 347-352 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Gajdová Denisa ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4245-6 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15 (100%) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * segmentácia trhu * skupiny cieľové * marketing mix * hodnota * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Základné princípy úspešnosti podnikov, marketingové stratégie, komunikácia a služby danému marketingovému segmentu. Tvorba a udržanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi pomocou maximalizácie hodnôt stálych zákazníkov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00576-021, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 751.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1