Počet záznamov: 1  

Hodnotenie nástrojov marketingového mixu vo vybranom podniku a ich prispôsobovanie zmenám prostredia v súlade s regionálnym rozvojom

  1. Názov Hodnotenie nástrojov marketingového mixu vo vybranom podniku a ich prispôsobovanie zmenám prostredia v súlade s regionálnym rozvojom : diplomová práca
    Autorské údajeJaroslav Vaňo, školiteľ: Pavol Andrejovský
    Autor Vaňo Jaroslav
    Ďalší autori Andrejovský Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2016. - 77 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra892643

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.