Počet záznamov: 1  

Reflexia hodnotovej orientácie v nákupnom rozhodovaní mladej generácie

  1. Názov Reflexia hodnotovej orientácie v nákupnom rozhodovaní mladej generácie : dizertačná práca
    Autorské údajeSherzod Karimov, školiteľ: Kornélia Richterová
    Autor Karimov Sherzod EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Richterová Kornélia (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 120 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * nákup * mládež
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra891035
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    891035SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.