Počet záznamov: 1
Online marketing: vytvárajte lákavé Call-to-Action!
SYS 0221849 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912114903.1 100 $a 20160908a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Online marketing: vytvárajte lákavé Call-to-Action! $h 5 $f Martina Drahošová, Peter Balco 330 $a Pokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Call-to-Action (výzva k akcii) je spolu s formulármi a vstupnými stránkami nástrojom, ktorý sa využíva v druhom kroku Inbound metodológie. V tomto kroku premieňate návštevníkov vašej webovej stránky alebo blogového príspevku na leadov, teda potenciálnych zákazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277230 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 8, č. 6-7 (2016), s. 68-70 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0061949 $a Drahošová $b Martina $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0061950 $a Balco $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160908 $g AACR2
Počet záznamov: 1