Počet záznamov: 1
Category management ako účinný nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi
Názov Category management ako účinný nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi Preklad názvu Category management as a effective instrument of relationship management Autorské údaje Eva Poliačiková Autor Poliačiková Eva Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 5, č. 1 (2016), s. 121-129. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2016. ISSN 1338-6581 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * manažment sortimentný * správanie spotrebiteľa * produkty * nástroje riadenia Anotácia V rámci riadenia vzťahov so zákazníkom využívajú firmy rôzne druhy nástrojov Key Account Management – Manažmentu kľúčových zákazníkov. Jedným z nich je Category management. Kategóriou rozumieme vybraný typ produktu alebo celej produktovej skupiny, ktorá sa vyznačuje spoločnými znakmi a tiež cieľovými skupinami. Stávajú sa strategickými jednotkami. Podstata tohto nástroja, proces tvorby a hodnotenia kategórií, ich stratégie, taktiky a realizácia. Uplatňovanie tohto nástroja pri riadení vzťahov so zákazníkom vychádza zo spotrebiteľského správania zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 1-2
článok
Počet záznamov: 1