Počet záznamov: 1
Social marketing - a concept of marketing management
Názov Social marketing - a concept of marketing management Preklad názvu Sociálny marketing - koncept marketingového manažmentu Autorské údaje Anna Mazurkiewicz, Wojciech Pizło Autor Mazurkiewicz Anna Spoluautori Pizło Wojciech Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 1 (2016), s. 35-42. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing sociálny * rozvoj trvalo udržateľný * stratégia marketingová * ochrana prostredia životného * ochrana spotrebiteľa * ochrana zdravia Anotácia Rastúce očakávania vzdelanejších a bohatších spotrebiteľov vyvolávajú nutnosť implementácie marketingových stratégií zohľadňujúcich záujmy nielen jednotlivcov, ale aj miestnych komunít a spoločnosti ako celku. V sociálnom marketingu sa zvláštna pozornosť venuje príjmaniu opatrení, ktoré sú v súlade s ideou o spoločenskej a firemnej zodpovednosti a s myšlienkou o trvalo udržateľnom rozvoji. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 1-4
článok
Počet záznamov: 1