Počet záznamov: 1  

The marketing of nations

  1. Názov The marketing of nations : a strategic approach to building national wealth
    Autorské údajePhilip Kotler, Somkid Jatusripitak, Suvit Maesincee
    Autor Kotler Philip
    Spoluautori Jatusripitak Somkid
    Maesincee Suvit
    Vydavateľské údajeNew York : The Free Press , 1997. - xi, 451 s.
    ISBN0-684-83488-X
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * národ * rozvoj hospodársky * politika hospodárska * politika priemyselná * politika verejná * politika investičná * klaster * politika obchodná * infraštruktúra
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra890763

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    890763SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.