Počet záznamov: 1
Inovácie v retailovom biznise : ako vytvárať inovácie
Názov Inovácie v retailovom biznise : ako vytvárať inovácie Súbežný názov Innovations in retail sector: how to create innovations abstract Autorské údaje Barbora Paholková, Jozef Orgonáš, Vladimír Hanuľa, Barbora Némová, Peter Bíreš, Matúš Novčák Autor Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Hanuľa Vladimír Némová Barbora Bíreš Peter Novčák Matúš Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. S. 85-94 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4260-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá inovácia výrobkov * inovácia * supermarkety * maloobchod * značky maloobchodné * marketing * spokojnosť zákazníkov Anotácia Identifikovanie oblasti nespokojnosti zákazníkov pri nakupovaní v supermarkete a navrhnutie inovačných riešení na odstránenie týchto problémov. Proces vytvárania a aplikovania inovácií v podnikoch v maloobchodnom segmente. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00855-009, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 700.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1