Počet záznamov: 1  

Elektronický marketing kultúrnych atraktivít cestovného ruchu na príklade múzeí

  1. Názov Elektronický marketing kultúrnych atraktivít cestovného ruchu na príklade múzeí
    Súbežný názovE-marketing of cultural tourist attraction on the example of museums
    Autorské údajeKristína Pančíková, Ján Orieška
    Autor Pančíková Kristína
    Spoluautori Orieška Ján
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 49, č. 3 (2016), s. 165-173. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * komunikácia marketingová * stránky webové * siete sociálne * múzeá * kultúra * ruch cestovný * prieskum * Slovensko
    AnotáciaVýsledky prieskumu, ktoré potvrdzujú, že využívanie prostriedkov e-marketingu závisí od veľkosti a výnosov múzeí. V múzeách využívajúcich vybrané prostriedky e-marketingu je možné očakávať väčší počet návštevníkov. Nevyužívanie elektronického marketingu v globalizovanom prostredí môže byť konkurenčnou nevýhodou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.