Počet záznamov: 1
Elektronický marketing kultúrnych atraktivít cestovného ruchu na príklade múzeí
Názov Elektronický marketing kultúrnych atraktivít cestovného ruchu na príklade múzeí Súbežný názov E-marketing of cultural tourist attraction on the example of museums Autorské údaje Kristína Pančíková, Ján Orieška Autor Pančíková Kristína Spoluautori Orieška Ján Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 49, č. 3 (2016), s. 165-173. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * komunikácia marketingová * stránky webové * siete sociálne * múzeá * kultúra * ruch cestovný * prieskum * Slovensko Anotácia Výsledky prieskumu, ktoré potvrdzujú, že využívanie prostriedkov e-marketingu závisí od veľkosti a výnosov múzeí. V múzeách využívajúcich vybrané prostriedky e-marketingu je možné očakávať väčší počet návštevníkov. Nevyužívanie elektronického marketingu v globalizovanom prostredí môže byť konkurenčnou nevýhodou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-4
článok
Počet záznamov: 1