Počet záznamov: 1
Global marketing and advertising
SYS 0224503 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240306140306.8 010 $a 978-1-4522-5717-4 100 $a 20161116d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a US 200 1-
$a Global marketing and advertising $e understanding cultural paradoxes $f Marieke de Mooij 205 $a 4th ed. 210 $a Los Angeles $c SAGE $d 2014 215 $a 394 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0047021 $a Mooij $b Marieke de $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20161116 $g AACR2
Počet záznamov: 1