Počet záznamov: 1
Ukazovatele hodnotenia marketingovej výkonnosti podniku - význam a problémy
Názov Ukazovatele hodnotenia marketingovej výkonnosti podniku - význam a problémy Autorské údaje Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Trendy v podnikání 2016 : recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016. S. 1-8 CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2016 ; Trendy v podnikání 2016 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0648-7 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť Heslá výkonnosť podniku * výkonnosť * marketing * meranie výkonnosti * ukazovatele Anotácia Príspevok poukazuje na význam hodnotenia výkonnosti marketingu najmä vo väzbe na celkovú výkonnosť podniku; na základe rešerší odbornej literatúry a výsledkov už realizovaných/existujúcich prieskumov v podnikovej praxi mapuje a sumarizuje základné prístupy v oblasti merania marketingovej výkonnosti a v rámci toho vymedzuje najčastejšie používané meradlá/ukazovatele. Zároveň naznačuje problémy spojené s hodnotením výkonnosti marketingu a možnosti smerovania ďalšieho výskumu v tejto oblasti. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01005-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1