Počet záznamov: 1
Identification and comparison of requirements placed on brand managers
Názov Identification and comparison of requirements placed on brand managers Preklad názvu Identifikácia a porovnanie požiadaviek kladených na brand manažérov Autorské údaje Zuzana Wroblowská Autor Wroblowská Zuzana Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 10, č. 26 (2016), s. 57-65. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2016. ISSN 1802-8527 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažéri * manažment značky * schopnosti pracovné * zdroje ľudské * manažment produktový * nábor pracovníkov * kompetencie * zručnosti * analýza obsahová * výskum * Česko Anotácia Aby brand manažér (manažér značky) uspel vo svojej práci, musí mať vedomosti, zručnosti, ako aj príslušné osobnostné rysy. Obsahová analýza pracovných ponúk a požiadaviek na pozíciu brand manažéra v Českej republike za rok 2015 (a porovnanie s rokom 2007). Analýza zhromaždených údajov s dôrazom na to, či zamestnávatelia vnímajú brand manažéra ako znalostného pracovníka. Porovnanie s požiadavkami na pozíciu produktového manažéra. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 25-27
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 770 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1