Počet záznamov: 1
The Role of Cultural Diversity in New Product Sales Forecasting
Názov The Role of Cultural Diversity in New Product Sales Forecasting Preklad názvu Úloha kultúrnej diverzity v prognózovaní predaja nových produktov Autorské údaje Peter Štetka, Róbert Šlosár, Štefan Majtán Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Studia Ekonomiczne : Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach. Nr. 280 (2016), s. 199-211. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. ISSN 2083-8611 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
IGP I-16-101-00 Výskum kognitívno-behaviorálnych determinantov responzívnych modelov správania spotrebiteľov na digitálnych trhoch EÚ (50%)
Poznámky VEGA 1/0546/15 (50%). - I-16-101-00 (50%) Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * modely * prognózovanie * výrobky nové * kultúra Anotácia Vplyv kultúrnej diverzity na spotrebiteľské správanie pri nákupe nových výrobkov. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01047-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1