Počet záznamov: 1
Využívanie koncepcie riadenia vzťahov so zákazníkmi v praxi
Názov Využívanie koncepcie riadenia vzťahov so zákazníkmi v praxi Autorské údaje Barbora Gontkovičová Autor Gontkovičová Barbora EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód VIII. (2016) : zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-9.9.2016, Košice, Slovenská republika. S. 88-94 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4275-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá nástroje riadenia * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM Anotácia Trendy vo využívaní CRM vo svete ako jedného z kľúčových manažérskych nástrojov. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Trh CRM podľa dodávateľov. Prieskum využívania CRM. Desať najpoužívanejších manažérskych nástrojov v roku 2014. Využívanie a spokojnosť s CRM vo svete v rokoch 2004 a 2014. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01075-012, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 562.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1