Počet záznamov: 1
Moderné prístupy k vnímaniu marketingovej koncepcie v maloobchode
Názov Moderné prístupy k vnímaniu marketingovej koncepcie v maloobchode Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. S. 102-115. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Daňo Ferdinand ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Žák Štefan. ISBN 978-80-225-4307-1 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Poznámky VEGA 1/0134/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * maloobchod * zákazníci * segmentácia trhu * produkty * ceny * distribúcia * generácie * technológie informačné * technológie komunikačné Anotácia Terminologicko-teoretické väzby pre marketingovú koncepciu maloobchodu. Marketingová koncepcia v maloobchode ako súčasť marketingu obchodu. Hybné sily rozvoja marketingu obchodu - príklady. Odporúčania pre tvorbu marketingovej koncepcie maloobchodu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01071-010, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1