Počet záznamov: 1
Ako urobiť dojem a neprísť o zákazníka?
Názov Ako urobiť dojem a neprísť o zákazníka? Autorské údaje Andrea Votrubová Autor Votrubová Andrea Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 32 (11-12) (2016), s. P6-P9. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá obchodníci * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * správanie spotrebiteľa Anotácia Zachovať si priazeň zákazníka musí byť alfou a omegou úsilia obchodníkov. Ako na to. Ak nie je zákazník spokojný, povie to ďalej. Ozveny Samošky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 32
článok
Počet záznamov: 1