Počet záznamov: 1  

Jak se využívá metod stanovení hodnoty zákazníka na trhu B2B

  1. SYS0226285
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115071132.1
    100
      
    $a 20170119a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jak se využívá metod stanovení hodnoty zákazníka na trhu B2B $f Pavel Horák
    330
      
    $a Zákazníci ako najcennejšie aktíva spoločností. Pojem hodnota zákazníka, celoživotná hodnota zákazníka (CLV), skutočná celoživotná hodnota zákazníka (real CLV). Stanovenie CLV vyvoláva množstvo problémov na strane príjmov i nákladov. Práca s hodnotou zákazníka je kľúčovou úlohou marketingových manažérov v budúcnosti, aj keď metodiky hodnotenia a spôsoby výpočtov zrejme budú v jednotlivých firmách odlišné. A to nielen podľa odboru podnikania a veľkosti firmy, ale aj v závislosti od charakteru obchodného cyklu jednotlivých produktov. Príklad z trhu IT firiem malej a strednej veľkosti na odhadnutie celkového potenciálu zákazníka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277038 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 26, č. 4 (2016), s. 11-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007506 $a zisk podnikový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028277 $a Horák $b Pavel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170119 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.