Počet záznamov: 1
Online marketing: Smarketing - prepojenie predaja s marketingom
Názov Online marketing: Smarketing - prepojenie predaja s marketingom Autorské údaje Martina Drahošová, Peter Balco Autor Drahošová Martina Spoluautori Balco Peter Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 8, č. 12 (2016), s. 44-47. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing elektronický * predaj * komunikácia * zákazníci * tímy pracovné Anotácia Proces spájania a sústreďovania predajného a marketingového tímu v rámci podniku so zameraním na zvyšovanie výnosov. Niekoľko rád, ako je možné spojiť dva, niekedy antagonistické tímy. Smarketing best practices (Smarketing - najlepšie skúsenosti). Päť krokov k integrácii Smarketingu v spoločnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-12
článok
Počet záznamov: 1