Počet záznamov: 1  

Using analysis of online reputation to justify strategic marketing spend

  1. Názov Using analysis of online reputation to justify strategic marketing spend
    Autorské údajePeter Dorčák
    Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokumentMarketing research translated into practice. Edition 3 (September 2014), pp. 5-6 online. - Bussels : European Marketing Confederation, 2014
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaHolandsko
    Kategória EPCPráce zverejnené na internete
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01996-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.4 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.