Počet záznamov: 1
Nové a súčasné trendy v marketingu
Názov Nové a súčasné trendy v marketingu [elektronický zdroj] : zborník vedeckých prác Autorské údaje editori: Peter Dorčák, František Pollák, recenzenti: Radoslav Delina, Pavel Štrach Ďalší autori Dorčák Peter (Vedecký redaktor) EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Pollák František (Vedecký redaktor) Delina Radoslav (Recenzent) Štrach Pavel (Recenzent) Korporácia Slovenská marketingová asociácia, o.z. Prešovská univerzita v Prešove . Fakulta manažmentu Vydavateľské údaje Prešov : Bookman , 2014. - CD-ROM [95 s.] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-8165-045-1 Poznámky VEGA 1/0145/14 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing elektronický * marketing medzinárodný Kategória EPC Redakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01999-001, kópia titul. strany
elektronická kniha
Počet záznamov: 1