Počet záznamov: 1
Význam hodnotenia nových technológií a produktov ako súčasti nástrojov na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníkov
Názov Význam hodnotenia nových technológií a produktov ako súčasti nástrojov na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníkov Preklad názvu The Importance of Evaluating New Technologies and Products as Components in Creating a Marketing Multiple Consumer Value Autorské údaje Lujza Jurkovičová Autor Jurkovičová Lujza EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 36 (2016), s. 408-419. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493 Poznámky VEGA 1/0282/15 "Nástroje marketingovej politiky v nových obchodných modeloch orientovaných na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja" Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá rozhodovanie investičné * technológie nové * technológie obchodné * prostredie podnikateľské * návratnosť investícií * inovácia výrobkov * výhody konkurenčné * výkonnosť inovačná Anotácia Analýza problematiky vybraných aspektov zavádzania nových technológií alebo produktov na trh s ohľadom na ich komerčný ptenciál a vytváranie viacnásobnej hodnoty pre zákazníka. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01643-004, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 33-36
článok
Počet záznamov: 1