Počet záznamov: 1
Loyalty programs and personal data sharing preferences in the Czech republic
Názov Loyalty programs and personal data sharing preferences in the Czech republic Súbežný názov Věrnostní programy a ochota sdílet osobní data v České republice Preklad názvu Vernostné programy a ochota zdieľať osobné údaje v Českej republike Autorské údaje Radek Tahal, Tomáš Formánek, Hana Mohelská Autor Tahal Radek Spoluautori Formánek Tomáš Mohelská Hana Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 1 (2017), pp. 187-199. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá maloobchod * marketing * programy vernostné * zákazníci * spotrebitelia * dáta * ochrana údajov osobných * bezpečnosť * stimuly * Česko * analýza kvantitatívna Anotácia Štruktúrovaná kvantitatívna analýza ochoty zákazníkov zdieľať vybrané kľúčové typy osobných a kontaktných údajov s organizátormi vernostných programov v Českej republike na základe prieskumu z obdobia 11/2015-04/2016. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1