Počet záznamov: 1
Marketing identity 2016: brands we love
Názov Marketing identity 2016: brands we love [elektronický zdroj] : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. Part II. Autorské údaje editors: Dana Petranová, Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková Ďalší autori Petranová Dana (Vedecký redaktor) Čábyová Ľudmila (Vedecký redaktor) Bezáková Zuzana (Vedecký redaktor) Akcia Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme . Medzinárodná vedecká konferencia , Smolenice, Slovensko , 8.-9.11.2016 Vydavateľské údaje Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava , 2016. - online [505 s.] Vydanie 1st ed. ISBN 978-80-8105-841-7 ISSN 1339-5726 Iné súvisiace práce Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016 / Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 ; Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic / Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 ; Petranová Dana ; Matúš Jozef ; Mendelová Dáša ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * značky * budovanie značky * spotrebitelia * rozhodovanie nákupné Báza dát KNIHY Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (2) - KNIHY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 10.4 MB verejne dostupné elektronická kniha
Počet záznamov: 1