Počet záznamov: 1
Digital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany
Názov Digital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany Preklad názvu Digitálna značka regionálnych vinárskych spoločností na Slovensku, v Českej republike a Nemecku Autorské údaje Lucia Coskun, Branislav Mišota, Milan Čáky, Eduard Hyránek Autor Coskun Lucia Spoluautori Mišota Branislav Čáky Milan Hyránek Eduard EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic, Part II.. Pp. 328-338 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 / Petranová Dana ; Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-841-7. ISSN 1339-5726 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá priemysel vinársky * porovnanie štatistické medzinárodné * značky * regióny * digitalizácia Anotácia Regionálna značka ako významná úloha vo vinárskom priemysle. Analýza v budovaní značky regionálnych vinárskych spoločností v troch krajinách EÚ. Hodnotenie troch kategórií: vlastnosti webových stránok, portfólio sociálnych médií a komunikácia / obsahová stratégia. Vzájomné porovnanie výsledkov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00108-002, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 1.7 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1