Počet záznamov: 1
Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľské správanie
Názov Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľské správanie Preklad názvu Impact of eco-labeling on consumer behaviour Autorské údaje Zdenka Musová, Hussam Musa Autor Musová Zdenka Spoluautori Musa Hussam Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 118-125. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * značky environmentálne * značky kvality * ochrana prostredia životného Anotácia Faktory a vplyvy, ktoré motivujú spotrebiteľov urobiť nákupné rozhodnutie, tvoria pomerne široký komplex. Veľký význam majú marketingové podnety v podobe štyroch „P“ marketingového mixu. Správne zostavený marketingový mix s environmentálnou dimenziou by mal byť adekvátnou reakciou na potreby a želania spotrebiteľov a mal by zohľadňovať čo najviac aspektov ich rozhodovacieho procesu. Podniky svojím environmentálnym správaním a ponukou environmentálnych produktov môžu rozhodovanie spotrebiteľov významne ovplyvniť, rovnako aj ich postoje k ochrane životného prostredia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 517.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1