Počet záznamov: 1
Stratégie budovania značky - analýza väzby spotrebiteľov na značku
Názov Stratégie budovania značky - analýza väzby spotrebiteľov na značku : diplomová práca Autorské údaje Silvia Lászlóvá, školiteľ: Dagmar Lesáková Autor Lászlóvá Silvia Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 91 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 896725
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.8 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1