Počet záznamov: 1
Emocionálny marketing a jeho využitie v praxi
Názov Emocionálny marketing a jeho využitie v praxi : bakalárska práca Autorské údaje Simona Pokšivová, školiteľ: Jana Naščáková Autor Pokšivová Simona Ďalší autori Naščáková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2017. - 43 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 897529
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1