Počet záznamov: 1
Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky
Názov Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky : diplomová práca Autorské údaje Martina Strculová, školiteľ: Mária Szivósová Autor Strculová Martina Ďalší autori Szivósová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra aplikovanej informatiky Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 86 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 900768
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.8 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1