Počet záznamov: 1
Využívanie online priestoru pri budovaní športovej značky
Názov Využívanie online priestoru pri budovaní športovej značky Preklad názvu Online space and its influence on building the sports brand Autorské údaje Maroš Rojko Autor Rojko Maroš Zdrojový dokument Global media journal. Roč. 4, č. 2 (2016), s. 77-81. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2016. ISSN 1339-5246 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá budovanie značky * stratégia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * siete sociálne * internet * marketing elektronický Anotácia Nové možnosti, ktoré ponúka online priestor pri budovaní športovej značky. Využívanie nových marketingových kanálov, ktoré sú v súčasnosti dostupné, dopomáha budovaniu značky a reputácie. Vďaka tomu sa aj menej známi športovci alebo spoločnosti môžu konkurenčne presadiť, pretože nemusia financovať rozsiahle kampane. Špecifiká športovej značky. Na príklade menej známeho športovca prezentácia budovania značky len pomocou sociálnych sietí. Využívanie sociálnych sietí, ako nového komunikačného kanála, ktorý sa stal najrýchlejšou a najpriamejšou cestou pre spoločnosti. Zhodnotenie tohto trendu využívania online priestoru. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 148.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1