Počet záznamov: 1
Špecifiká marketingovej komunikácie v službách a vo vzdelávacích inštitúciách
Názov Špecifiká marketingovej komunikácie v službách a vo vzdelávacích inštitúciách Preklad názvu Marketing communication in services, education institutions and its specifics Autorské údaje Romana Schunová Autor Schunová Romana Zdrojový dokument Global media journal. Roč. 4, č. 2 (2016), s. 130-135. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2016. ISSN 1339-5246 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * inštitúcie vzdelávacie * služby * technológie informačné * technológie komunikačné * vzdelávanie * marketing mix Anotácia Špecifiká marketingovej komunikácie v službách a vo vzdelávacích inštitúciách. Sféra služieb je v uplynulých rokoch prudko rozvíjajúca sa oblasť a preto je potrebné venovať pozornosť špecifikám marketingovej komunikácie v tejto oblasti. Taktiež prišlo k prudkému rozmachu v oblasti vzdelávania, vznikli a vznikajú nové vzdelávacie inštitúcie a pre ne sa stáva nevyhnutnosťou efektívne a úspešne sa zviditeľniť, použiť vhodné nástroje marketingovej komunikácie, prispôsobovať sa zmenám na trhu a byť flexibilný v oblasti využívania informačných technológií, ktorých využitie sa neustále mení. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 162.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1