Počet záznamov: 1
Employer branding in the agricultural sector: making a company attractive for the potential employees
Názov Employer branding in the agricultural sector: making a company attractive for the potential employees Autorské údaje Hana Urbancová ... [et al.] Autor Urbancová Hana Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 63, no. 5 (2017), s. 217-227. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2017. ISSN 0139-570X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá poľnohospodárstvo * podnik poľnohospodársky * zamestnávatelia * značky * kvalita * výhody konkurenčné * zdroje ľudské * trh práce * budovanie značky zamestnávateľa * Česko Anotácia Značka (kvalita) zamestnávateľa v poľnohospodárskom sektore robí spoločnosť atraktívnou pre potenciálnych zamestnancov. Špecifickosť poľnohospodárskeho sektora (sezónnosť, metódy získavania ľudských zdrojov ...) ovplyvňuje situáciu na trhu práce. Požiadavka poľnohospodárskych podnikov na kvalifikovaných pracovníkov. Identifikácia súčasných kľúčových manažérskych výziev v poľnohospodárskom podnikaní. Informácie boli získané z dotazníka a z Českého štatistického úradu. Trh práce v poľnohospodárskom sektore nepreukazuje pozitívny trend. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-6
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 172.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1