Počet záznamov: 1
Disentangling the relationship between news media and consumers' inflation sentiment: the case of Croatia
Názov Disentangling the relationship between news media and consumers' inflation sentiment: the case of Croatia Preklad názvu Odhalenie vzťahu medzi spravodajskými médiami a inflačným sentimentom spotrebiteľov: prípad Chorvátska Autorské údaje Ivana Lolić, Petar Sorić, Mirjana Čižmešija Autor Lolić Ivana Spoluautori Sorić Petar Čižmešija Mirjana Zdrojový dokument Finance a úvěr : Czech journal of economics and finance. Roč. 67, č. 3 (2017), pp. 221-249. - Praha : UK Praha, Fakulta sociálních věd, 2017. ISSN 2464-7683 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá médiá * noviny * žurnalistika * inflácia * inflácia očakávaná * spotrebitelia * prieskum spotrebiteľský * analýza ekonometrická * Chorvátsko Anotácia Vplyv mediálneho obsahu na spotrebiteľskú presnosť vnímania a očakávania inflácie v Chorvátsku v období 2007-2014. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.5 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1