Počet záznamov: 1
Requirements for brand managers and product managers responsible for competitiveness of product and brands
Názov Requirements for brand managers and product managers responsible for competitiveness of product and brands Preklad názvu Požiadavky na manažérov značky a produktových manažérov zodpovedných za konkurencieschopnosť produktov a značiek Autorské údaje Zuzana Wroblowská Autor Wroblowská Zuzana Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky. No. 3 (2016), pp. 5–21 online. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2016. ISSN 1804-1728 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá manažéri * manažment produktový * manažment značky * výrobky * značky * konkurencieschopnosť * zdroje ľudské * personalistika * manažment personálny * marketing * manažment znalostný * vedomosti * kvalifikácia * zručnosti * prijímanie pracovníkov * nábor pracovníkov Anotácia Konkurencieschopnosť produktu a starostlivosť o hodnotu značky ako hlavná náplň prácou produktových manažérov a manažérov značiek. Súbor požiadaviek na kvalifikáciu, skúsenosti, vedomosti a zručnosti na pozíciu manažéra značky (brand manager). Identifikácia a analýza rozdielov medzi súbormi požiadaviek na produktových manažérov a manažérov značiek. Čiastkové výsledky nezávislého výskumu a odporúčania na zapracovanie do stratégie prijímania zamestnancov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 703.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1