Počet záznamov: 1
Reklamní trh v ČR: analýza mediální proliferace
Názov Reklamní trh v ČR: analýza mediální proliferace Preklad názvu Advertising market in Czech Republic: media proliferation analysis Autorské údaje Daria Gunina, Tomáš Kincl Autor Gunina Daria Spoluautori Kincl Tomáš Zdrojový dokument Logos Polytechnikos. Roč. 8, č. 3 (2017), s. 27-43. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2017. ISSN 1804-3682 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá reklama * propagácia * trh * médiá * televízia * rozhlas * tlač * konkurencia * investície * Česko Anotácia Analýza vplyvu proliferácie médií na vývoj reklamného trhu v masmédiách v Českej republike v rokoch 2010-2016. Snaha médií odlíšiť sa od konkurencie a orientovať sa na špecifické skupiny. Prejavy mediálnej proliferácie. Analýza českého televízneho trhu, rozhlasového trhu a trhu tlačených médií. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 404.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1