Počet záznamov: 1
Value-based pricing
Názov Value-based pricing : drive sales and boost your bottom line by creating, communicating, and capturing customer value Autorské údaje Harry Macdivitt and Mike Wilkinson Autor Macdivitt Harry Spoluautori Wilkinson Mike Vydavateľské údaje New York : McGraw-Hill , 2012. - 291 s. ISBN 978-0-07-176168-0 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá politika cenová * tvorba cien * hodnota * oceňovanie * produkty * predaj * spotrebitelia * metódy ohodnocovania * rozhodovanie * komunikácia * zákazníci * štúdie prípadové * Európska únia Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 898447
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 898447 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne
Počet záznamov: 1