Počet záznamov: 1  

Analýza zákazníckeho sentimentu na sociálnych sieťach

  1. Názov Analýza zákazníckeho sentimentu na sociálnych sieťach
    Preklad názvuAnalysis of Customer Sentiment on Social Networks
    Autorské údajeMária Szivósová
    Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 15, č. 2 (2017), s. 105-115 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2017. ISSN 1339-987X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá siete sociálne * marketing elektronický * zákazníci * analýza štatistická * technológie komunikačné * systémy informačné
    AnotáciaVďaka vzniku online marketingu, firmy prezentujúce sa na sociálnych sieťach došli k názoru, že potrebujú sledovať o čom sa ich zákazníci rozprávajú a aké majú názory. Dôležitou súčasťou prieskumu je analýza sentimentu v písaných prejavoch, ktorá môže odhaliť posuny v postojoch, ktoré v anketách, prieskumoch verejnej mienky alebo v dotazníkoch nie sú viditeľné. Analýza, aplikácie a výzvy pre analýzu sentimentu. Sentiment na sociálnej sieti Twitter.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00728-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti771.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.