Počet záznamov: 1
Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017
Názov Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 [elektronický zdroj] : proceedings of scientific papers Autorské údaje Katarína Grančičová et al., editorial and compilation work: Dana Hrušovská, scientific reviewers: Petr Suchánek, Miroslav Tóth Ďalší autori Hrušovská Dana (Vedecký redaktor) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Suchánek Petr (Recenzent) Tóth Miroslav (Recenzent) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Brno : Munipress , 2017. - CD-ROM [106 s., 7,1 AH] Vydanie 1st ed. ISBN 978-80-210-8867-2 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * značky * marketing elektronický * stratégia marketingová * segmentácia Kategória EPC Redakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Odkazy (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 899624 Archív EPC E17 00859-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.6 MB z IP adresy EU po prihlásení Signatúra Lokácia Dislokácia Info 899624 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1