Počet záznamov: 1
Evolution, adaptation and expansion of programmatic buying in selected regions
Názov Evolution, adaptation and expansion of programmatic buying in selected regions Preklad názvu Vývoj, adaptácia a rozšírenie programového nákupu vo vybraných regiónoch Autorské údaje Martin Kuchta, Patrik Richnák Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Richnák Patrik Zdrojový dokument New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration : proceedings of the 12th annual international scientific conference : 9. - 10. november 2017, Znojmo, Czech Republic. Pp. 238-246 online. - Znojmo : Private College of Economic Studies Znojmo, 2017 ; New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration International scientific conference. ISBN 978-80-87314-90-6. ISSN 2336-7431 Poznámky 1-17-106-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * kampane reklamné * marketing elektronický * vývoj * nákup * nákup elektronický * internet * technológie nové * regióny * USA * Európa * porovnanie medzinárodné Anotácia Vývoj, adaptácia a rozšírenie programového nákupu ako integrálna súčasť digitálneho marketingu. Výhody a nevýhody programového nákupu. Technológie využívané pri programovom nakupovaní. Prehľad literatúry a porovnanie európskych krajín a USA. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00926-003, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 861.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1