Počet záznamov: 1
Place marketing, public and nonprofit marketing: case studies
Názov Place marketing, public and nonprofit marketing: case studies Autorské údaje Anna Vaňová, Katarína Vitálišová, Kamila Borseková Autor Vaňová Anna Spoluautori Vitálišová Katarína Borseková Kamila Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta Vydavateľské údaje Banská Bystrica : BELIANUM , 2017. - 98 s. ISBN 978-80-557-1313-7 Iné vydanie na rovnakom médiu Prípadové štúdie z marketingu územia, z verejného a neziskového marketingu. - Banská Bystrica : BELIANUM, 2017 / Vaňová Anna ; Vitálišová Katarína ; Borseková Kamila ; Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Ekonomická fakulta Druh dokumentu skriptá Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing územia * komunikácia marketingová * médiá sociálne * značky * mestá * kreativita * samospráva miestna * správanie * zodpovednosť * sektor verejný * rozpočty * marketing vzťahový * výhody konkurenčné Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 1, prezenčne 1 Odkazy (1) - KNIHY Signatúra 899397, 899639, 899641
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 899397 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 899639 SEK Pobočka SEK Košice voľný 899641 SEK Pobočka SEK Košice vypožičaný
Počet záznamov: 1