Počet záznamov: 1
Využívanie vybraných marketingových nástrojov vo výrobných družstvách v SR
Názov Využívanie vybraných marketingových nástrojov vo výrobných družstvách v SR Súbežný názov Using of selected marketing tools in producers co-operatives in the Slovak Republic Autorské údaje Adam Bartoš Autor Bartoš Adam EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 18-23 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1 Výstup z projektu VEGA 1/0709/15 Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania novozaložených i etablovaných aktívnych malých a stredných podnikov v SR
Poznámky VEGA 1/0709/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * marketing elektronický * nástroje marketingové * internet * stránky webové * reklama inštitucionálna * podnik Anotácia Webová stránka spoločnosti je určitý základ, ktorý by mal byť samozrejmosťou v každom podniku za účelom komunikácie a zviditeľnenia sa. Napriek uvedenému sú výrobné družstvá, ktorým chýba. Návrhy a možnosti riešenia daného stavu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01112-003, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 709.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1