Počet záznamov: 1
Efficiency and Effectiveness of Online Advertising – Case Study from Slovakia
Názov Efficiency and Effectiveness of Online Advertising – Case Study from Slovakia Preklad názvu Hodnotenie efektívnosti a účinnosti online reklamy na prípadovej štúdii zo Slovenska Autorské údaje Martin Mucha, Michal Pružinský Autor Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Czynniki i pomiar wartości biznesu. S. 79-88. - Lublin : Politechnika Lubelska, 2017 / Janik Wieslaw ; Paździor Artur ; Caputa Wiesława ; Kijek Tomasz. ISBN 978-83-7947-288-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Heslá marketing * marketing elektronický * reklama * efektívnosť * podnik malý * podnik stredný * štúdie prípadové Anotácia Hodnotenie efektívnosti a účinnosti online marketingového úsilia najmä malých a stredne veľkých podnikov na slovenskom trhu. Na základe výsledkov výskumu identifikácia problémov a návrhy možných riešení. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01027-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 347.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1