Počet záznamov: 1
Spatial Distribution of Consumer Preferences: Case Study of Shopping Malls in Bratislava
SYS 0240439 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502083645.3 014 $a 2-s2.0-85041488597 $2 SCOPUS 035 $a 51428 $2 CREPC2 100 $a 20180221d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a RO 200 1-
$a Spatial Distribution of Consumer Preferences: Case Study of Shopping Malls in Bratislava $f František Križan, Kristína Bilková, Peter Barlík, Pavol Kita, Peter Kita 301 $a VEGA 1/0066/18 301 $a VEGA 1/0282/15 301 $a APVV-16-0232 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Proces globalizácie v postkomunistických krajinách je väčšinou viditeľný v zmenách správania spotrebiteľov, čo vedie k tomu, že nákupné centrá sa stávajú preferovaným, maloobchodným formátom. Vývoj nákupných centier v Bratislave. Zhodnotenie spotrebiteľských preferencií v obchodných centrách v Bratislave z hľadiska priestorového rozdelenia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0247670 $1 011 $a 2065-3921 $1 011 $a 2065-3913 $1 200 1 $a Theoretical an Empirical Researches in Urban Management $b elektronický zdroj $v Vol. 13, no. 1 (2018), pp. 13-21 online $1 210 $a Bucharest $c Academy of Economic Studies Bucharest 541 1-
$a Priestorové rozdelenie spotrebiteľských preferencií: prípadová štúdia nákupných centier v Bratislave 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0005860 $a centrá obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá 700 -1
$3 eu_un_auth*0017460 $a Križan $b František $4 070 $9 30 701 -1
$3 eu_un_auth*0052514 $a Bilková $b Kristína $4 070 $9 30 701 -1
$3 eu_un_auth*0061843 $a Barlík $b Peter $4 070 $9 5 701 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 30 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0046877 $a Kita $b Peter $4 070 $9 5 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180221 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1