Počet záznamov: 1
Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti
SYS 0242332 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075136.9 100 $a 20180425d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti $f Monika Šujaková, Simona Golejová, Peter Sakál 330 $a Návrh a využitie udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie ideálneho priemyselného podniku a praktická aplikácia v podniku. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia podniku je zameraná na zvýšenie udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu podniku založeného aj na súčasných trendoch marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0242057 $1 011 $a 1339-9403 $1 200 1 $a Fórum manažéra $b elektronický zdroj $e teória a prax v riadení podniku $v Č. 1 (2017), s. 62-72 $1 210 $a Trnava $c Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave $d 2017 541 1-
$a Draft Concept of a Sustainable Business Sustainable Marketing Strategy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0070410 $a Šujaková $b Monika $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0070411 $a Golejová $b Simona $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0063785 $a Sakál $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180425 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1