Počet záznamov: 1
Identifying the Impact of Consumer Behavior on Food Sales in the Slovak Republic
Názov Identifying the Impact of Consumer Behavior on Food Sales in the Slovak Republic Preklad názvu Identifikácia vplyvu správania spotrebiteľov na predaj potravín v Slovenskej republike Autorské údaje Alica Lacková, Marta Karkalíková Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. Pp. 169-178 CD-ROM. - Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018 / Nguyen Thi Hong Nga ; Lesáková Dagmar ; International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). ISBN 978-602-72911-5-7 Poznámky VEGA 1/0670/16 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Indonézia Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * trh potravinový * nákup * potraviny * predaj * maloobchod * marketing * výskum marketingový * Slovensko Anotácia Identifikovanie spotrebiteľského správania na slovenskom potravinovom trhu a určenie jeho vplyvu na maloobchodný predaj - výsledky marketingového dotazníkového prieskumu z obdobia 10-11/2017. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00158-007, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 683.5 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1