Počet záznamov: 1
Mystery E-Mail/Website Customer Service. A Case Study of Retail Companies
SYS 0242975 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075138.5 100 $a 20180518d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Mystery E-Mail/Website Customer Service. A Case Study of Retail Companies $f Roman Kozel, Liliana Hawrysz, Šárka Vilamová, Katarzyna Hys 330 $a Proces služieb zákazníkom v 5 maloobchodných spoločnostiach, ktoré používajú metódu tajných e-mailov/návštev webových stránok. Nasledujúca študijná otázka bola formulovaná v tomto dokumente bola: Spĺňa komunikácia uskutočňovaná v maloobchodnom sektore prostredníctvom e-mailu a obsahu svojich webových stránok očakávania zákazníkov? Štúdia sa uskutočnila v centrách u 60 predajcov automobilov Škoda v Poľsku a Českej republike. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0234791 $1 011 $a 1804-8048 $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $v Č. 40 (2017), s. 95-107 $1 210 $a Pardubice $c Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice $d 2017 541 1-
$a Mystery E-Mail / Zákaznícky servis. Prípadová štúdia maloobchodných spoločností 610 1-
$9 eu_un_auth*0070559 $a služby zákaznícke 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové 700 -1
$3 eu_un_auth*0010131 $a Kozel $b Roman $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0070039 $a Hawrysz $b Liliana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0004653 $a Vilamová $b Šárka $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0070038 $a Hys $b Katarzyna $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180518 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1