Počet záznamov: 1
Goodvertising As a Paradigmatic Change in Contemporary Advertising and Corporate Strategy
Názov Goodvertising As a Paradigmatic Change in Contemporary Advertising and Corporate Strategy Preklad názvu "Goodvertising"- dobrá reklama ako paradigmatická zmena súčasnej reklamy a firemnej stratégie Autorské údaje Pavol Minár Autor Minár Pavol Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 7, no. 2 (2016), p. 4-17. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2016. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reklama * marketing * vzťahy so zákazníkmi * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * stratégia obchodná * zákazníci * spoločnosť * morálka * etika Anotácia Jedným z najnovších a veľmi dôležitých trendov súčasnej reklamy je goodvertising - "dobrá reklama", t. j. značky komunikujú o témach dobra týkajúcich sa celej spoločnosti a dokonca aj o sociálnych zmenách. Spoločnosti, korporácie a podnikatelia týmto robia svoju reklamu a ich cieľom je dosiahnuť povedomie, že majú širší záujem ako iba sledovanie predajných kriviek. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 586.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1