- Brands and their Association Networks
Počet záznamov: 1  

Brands and their Association Networks

  1. SYS0243030
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20210325112607.3
    100
      
    $a 20180521d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Brands and their Association Networks $f Zuzana Ihnátová, Ina Bečková
    330
      
    $a Jeden z prístupov, ako vytvoriť koncepciu značky je formou identifikácie asociačnej siete v mysli spotrebiteľov a vytváranie sémantických máp zložených zo všetkých asociácií, ktoré sú v značnej miere formované kultúrnymi hodnotami spotrebiteľov. Článok zdôrazňuje dôležitosť pochopenia kultúrnych hodnôt cieľového trhu pre manažment a komunikáciu medzi rôznymi kultúrami.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0241790 $1 011 $a 1338-5283 $1 200 1 $a Creative and knowledge society $b elektronický zdroj $e international scientific journal $v Vol. 6, no. 2 (2016), p. 60-71 $1 210 $a Bratislava $c Paneurópska vysoká škola $d 2016
    541
    1-
    $a Značky a ich asociačné siete
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003782 $a obchod medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065494 $a vzťahy interkultúrne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070558 $a vzťahy so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007287 $a vzťahy spoločenské
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0068148 $a Ihnátová $b Zuzana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0028571 $a Bečková $b Ina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180521 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.