Počet záznamov: 1
Brands and their Association Networks
SYS 0243030 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20210325112607.3 100 $a 20180521d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Brands and their Association Networks $f Zuzana Ihnátová, Ina Bečková 330 $a Jeden z prístupov, ako vytvoriť koncepciu značky je formou identifikácie asociačnej siete v mysli spotrebiteľov a vytváranie sémantických máp zložených zo všetkých asociácií, ktoré sú v značnej miere formované kultúrnymi hodnotami spotrebiteľov. Článok zdôrazňuje dôležitosť pochopenia kultúrnych hodnôt cieľového trhu pre manažment a komunikáciu medzi rôznymi kultúrami. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0241790 $1 011 $a 1338-5283 $1 200 1 $a Creative and knowledge society $b elektronický zdroj $e international scientific journal $v Vol. 6, no. 2 (2016), p. 60-71 $1 210 $a Bratislava $c Paneurópska vysoká škola $d 2016 541 1-
$a Značky a ich asociačné siete 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003782 $a obchod medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*0065494 $a vzťahy interkultúrne 610 1-
$9 eu_un_auth*0070558 $a vzťahy so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007287 $a vzťahy spoločenské 700 -1
$3 eu_un_auth*0068148 $a Ihnátová $b Zuzana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0028571 $a Bečková $b Ina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180521 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1