Počet záznamov: 1
Analysis of Cognitive Disproportion between Positive and Negative Response to Visual Marketing Stimuli
Názov Analysis of Cognitive Disproportion between Positive and Negative Response to Visual Marketing Stimuli Preklad názvu Analýza kognitívnej disproporcie medzi pozitívnou a negatívnou odpoveďou na stimuly vizuálneho marketingu Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 1 (2018), s. 64-74. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028 Poznámky VEGA 1/0876/17 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá rozhodovanie * procesy rozhodovacie * marketing * neuromarketing * psychológia ekonomická * psychológia predaja * psychológia reklamy Anotácia Rozhodovanie je jedným z najzložitejších procesov, ktoré je v súčasnosti posudzované výskumníkmi zo všetkých druhov vedeckých oblastí. Náš výskum sa zameriava na analýzu kognitívnych funkcií disproporcie medzi pozitívnou a negatívnou reakciou na stimuly vizuálneho marketingu. Návrh a konečné výsledky konkrétneho experimentu vykonaného na overenie a na ďalšiu analýzu tejto disproporcie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00189-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1